Βραβεία Μάρκετινγκ «Γεώργιος Aυλωνίτης»
Η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, τιμώντας τον εκλιπόντα ιδρυτή της, Γεώργιο Αυλωνίτη, θεσπίζει αυτή την χρονιά το Βραβείο «Γ. ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ», στο πλαίσιο του θεσμού της Ακαδημίας “Made in Greece Awards”
Η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, τιμώντας τον εκλιπόντα ιδρυτή της, Γεώργιο Αυλωνίτη, θεσπίζει αυτή την χρονιά το Βραβείο «Γ. ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ», στο πλαίσιο του θεσμού της Ακαδημίας “Made in Greece Awards”
Η Λουξ, με περισσότερα από 70 χρόνια παράδοσης και ιστορίας, είναι η μεγαλύτερη 100% ελληνική εταιρεία αναψυκτικών και χυμών και μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις στην αγορά, καταλαμβάνοντας σταθερά τη 2η θέση σε μερίδιο αγοράς των αναψυκτικών συνολικά ανάμεσα σε ισχυρές πολυεθνικές του κλάδου.
Κατά τα χρόνια της κρίσης διπλασίασε τον κύκλο εργασιών της. Σήμερα, πραγματοποιεί εξαγωγές σε 26 χώρες και στις πέντε ηπείρους. Διαθέτει τρεις ιδιόκτητες υπερσύγχρονες παραγωγικές μονάδες και από το 2008 έχει συνάψει ειδικές αποκλειστικές συνεργασίες με κέντρα logistics στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής και από το 2016 στη Θεσσαλονίκη. Τη διετία 2018-2019, υλοποίησε επενδυτικό πλάνο ύψους 2 εκατ. ευρώ σε μηχανολογικό εξοπλισμό, με επενδύσεις συνολικά 20 εκατ. τα τελευταία χρόνια. Το 2021, η Λουξ απέκτησε το 42,34% των μετοχών της εταιρείας Εμφιάλωσης Νερού Δίρφυς Α.Ε. ως μια στοχευμένη επένδυση στον κλάδο του εμφιαλω μένου νερού.
Πρόσφατα κυκλοφόρησε το νέο της προϊόν, λουξ free και την ανανεωμένη σειρά λουξ Tea. Η εταιρεία έχει διακριθεί επανειλημμένα σε αξιόλογες διοργανώσεις εντός και εκτός συνόρων, κατακτώντας τίτλους όπως Superbrand και «Επώνυμο Ελληνικό Προϊόν». Στο πλαίσιο των δράσεων ΕΚΕ, ενθαρρύνει πρωτοβουλίες που επιβεβαιώνουν το κοινωνικό της αποτύπωμα.
Η 100% ελληνική εταιρεία ΜΕΓΑ, από την πρώτη ημέρα της ίδρυσής της, επέλεξε το δρόμο της άριστης ποιότητας και της καινοτομίας. Σε έναν τομέα με ισχυρό πολυεθνικό ανταγωνισμό, έθεσε ως στόχο να σχεδιάσει μια καινοτόμο, 100% ελληνική πρόταση στην προσωπική υγιεινή, που απαντά ολοκληρωμένα στις ανάγκες του καταναλωτή. Έτσι, δημιούργησε παγκοσμίως πρώτη στον τομέα προσωπικής υγιεινής τα προϊόντα «Sensitive», με σχεδιασμό που συνδυάζει όχι μόνο άριστη απορροφητικότητα αλλά και πιστοποιημένη φιλικότητα προς το δέρμα.
Ο δρόμος της διαφοροποίησης, οι αδιάλειπτες επενδύσεις και η αδιαπραγμάτευτη μέριμνα στην άριστη ποιότητα, της έδωσαν την πρώτη θέση στον τομέα της στην Ελλάδα, καθώς και μια δυναμική παρουσία σε 4 ηπείρους στο εξωτερικό. Με αγαπημένες μάρκες, όπως: EveryDay, Babylino, Babycare, Pom Pon, Sani, Wet Hankies κ.λπ., αποτελεί σήμερα το συνώνυμο της εμπιστοσύνης και της αξιόπιστης φροντίδας από τη βρεφική μέχρι την τρίτη ηλικία.
Από το 2010 έως σήμερα, η εταιρεία έχει σημειώσει αλματώδη ανάπτυξη, αυξάνοντας τον τζίρο της κατά 230% και συνεχίζοντας το επενδυτικό της πλάνο, ενώ έχει αυξήσει το προσωπικό της πάνω από 160%. Ενδυναμώνοντας την παρουσία της στον διεθνή στίβο, κατάφερε το ίδιο διάστημα να δεκαπλασιάσει τις εξαγωγές της, επιβεβαιώνοντας ότι η καινοτομία και η ποιότητα μπορούν να έχουν ελληνική ταυτότητα αλλά και διεθνές διαβατήριο.
Για την ιστορία…
Το Βραβείο θα απονεμηθεί κατά την διάρκεια της Εκδήλωσης Απονομής Βραβείων Made in Greece 2022, στις 20 Ιουνίου, σε στέλεχος, που έχει διακριθεί επαγγελματικά και έχει συμβάλει στην ανάπτυξη του μάρκετινγκ σε επιχειρήσεις που παράγουν στην Ελλάδα.
Ο αείμνηστος Γεώργιος Αυλωνίτης ήταν Ομότιμος Καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ).
Στην διάρκεια της ακαδημαϊκής του καριέρας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) ανέπτυξε μία σειρά σημαντικών πρωτοβουλιών. Συνέβαλε καθοριστικά στην ίδρυση του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας και διετέλεσε Ιδρυτικός Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Mάρκετινγκ και Επικοινωνία» (1998-2014) και Επιστημονικός Υπεύθυνος του Τμήματος Στελεχών του ιδίου Προγράμματος. Επίσης διετέλεσε διευθυντής του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ την περίοδο 2000-2016 και αναπληρωτής πρόεδρος του Συμβουλίου Διοίκησης του ΟΠΑ (2012-2016).
Διετέλεσε Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (European Marketing Academy – EMAC) για τη διετία 2008-2010 και Αντιπρόεδρός της την περίοδο 1990-1993 καθώς και πρόεδρος του Global Sales Science Institute (GSSI) για την περίοδο 2010-2012.
Είχε εκλεγεί fellow του Chartered Institute of Marketing και της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και από τους εμπνευστές της ίδρυσης της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, της οποίας ήταν και εκλεγμένος Πρόεδρος.
Από τον Ιανουάριο 1981 μέχρι τον Δεκέμβριο του 1985 δίδαξε Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Strathclyde, Σκωτία ενώ το 2017 διορίστηκε Επισκέπτης Καθηγητής του τμήματος Μάρκετινγκ του ιδίου Πανεπιστημίου.
Είχε παρουσιάσει μια σειρά εργασιών στις Η.Π.Α., Καναδά, Αυστραλία, Ασία και Ευρώπη και έχει δημοσιεύσει περισσότερα από 200 άρθρα σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων και στα πιο αξιόλογα επιστημονικά περιοδικά Μάρκετινγκ στον κόσμο που περιλαμβάνουν το Journal of Marketing, το Journal of the Academy of Marketing Science, το International Journal of Research in Marketing, το Journal of Product Innovation Management κ.ά.
Το ερευνητικό του έργο έχει αναγνωριστεί διεθνώς καθώς αναφορές σε αυτό έχουν γίνει σε περισσότερα από 3.000 επιστημονικά άρθρα, πολλά από τα οποία έχουν δημοσιευτεί σε κορυφαία διεθνώς επιστημονικά περιοδικά του Μάρκετινγκ. Σύμφωνα με το Google Scholar έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 6.000 αναφορές και έχει πετύχει δείκτη h-index 37, καθιερώνοντας τον σαν έναν διακεκριμένο με παγκόσμια αναγνώριση καθηγητή Μάρκετινγκ.
Ήταν μέλος του Editorial Board σε επτά διεθνή περιοδικά του Μάρκετινγκ μεταξύ των οποίων το Industrial Marketing Management και το European Journal of Marketing και έχει τιμηθεί κατά καιρούς με βραβείο καλύτερης δημοσιευμένης εργασίας.
Είχε διατελέσει σύμβουλος και εκπαιδευτής σε θέματα στρατηγικού Μάρκετινγκ και Οργάνωσης Πωλήσεων σε περισσότερες από 80 επιχειρήσεις και οργανισμούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Τέλος, διετέλεσε Πρόεδρος του Τμήματος Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκ (1997-2000), καθώς και του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (2010-2012) και μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδος (2010-2012).