Για την ιστορία…
Το Βραβείο απονέμεται για πρωτοβουλίες και επιτυχίες στον τομέα του μάρκετινγκ, που έχουν συμβάλει στην ανάπτυξη και την προώθηση επιχειρήσεων που παράγουν στην Ελλάδα. Αναγνωρίζονται οι καινοτόμες στρατηγικές και οι επιτυχημένες εκστρατείες που ενισχύουν την αξία των μαρκών και τη συνολική παρουσία των επιχειρήσεων και οργανισμών στην αγορά.
Ο αείμνηστος Γεώργιος Αυλωνίτης ήταν Ομότιμος Καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ).
Στην διάρκεια της ακαδημαϊκής του καριέρας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) ανέπτυξε μία σειρά σημαντικών πρωτοβουλιών. Συνέβαλε καθοριστικά στην ίδρυση του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας και διετέλεσε Ιδρυτικός Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Mάρκετινγκ και Επικοινωνία» (1998-2014) και Επιστημονικός Υπεύθυνος του Τμήματος Στελεχών του ιδίου Προγράμματος. Επίσης διετέλεσε διευθυντής του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ την περίοδο 2000-2016 και αναπληρωτής πρόεδρος του Συμβουλίου Διοίκησης του ΟΠΑ (2012-2016).
Διετέλεσε Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (European Marketing Academy – EMAC) για τη διετία 2008-2010 και Αντιπρόεδρός της την περίοδο 1990-1993 καθώς και πρόεδρος του Global Sales Science Institute (GSSI) για την περίοδο 2010-2012.
Είχε εκλεγεί fellow του Chartered Institute of Marketing και της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και από τους εμπνευστές της ίδρυσης της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, της οποίας ήταν και εκλεγμένος Πρόεδρος.
Από τον Ιανουάριο 1981 μέχρι τον Δεκέμβριο του 1985 δίδαξε Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Strathclyde, Σκωτία ενώ το 2017 διορίστηκε Επισκέπτης Καθηγητής του τμήματος Μάρκετινγκ του ιδίου Πανεπιστημίου.
Είχε παρουσιάσει μια σειρά εργασιών στις Η.Π.Α., Καναδά, Αυστραλία, Ασία και Ευρώπη και έχει δημοσιεύσει περισσότερα από 200 άρθρα σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων και στα πιο αξιόλογα επιστημονικά περιοδικά Μάρκετινγκ στον κόσμο που περιλαμβάνουν το Journal of Marketing, το Journal of the Academy of Marketing Science, το International Journal of Research in Marketing, το Journal of Product Innovation Management κ.ά.
Το ερευνητικό του έργο έχει αναγνωριστεί διεθνώς καθώς αναφορές σε αυτό έχουν γίνει σε περισσότερα από 3.000 επιστημονικά άρθρα, πολλά από τα οποία έχουν δημοσιευτεί σε κορυφαία διεθνώς επιστημονικά περιοδικά του Μάρκετινγκ. Σύμφωνα με το Google Scholar έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 6.000 αναφορές και έχει πετύχει δείκτη h-index 37, καθιερώνοντας τον σαν έναν διακεκριμένο με παγκόσμια αναγνώριση καθηγητή Μάρκετινγκ.
Ήταν μέλος του Editorial Board σε επτά διεθνή περιοδικά του Μάρκετινγκ μεταξύ των οποίων το Industrial Marketing Management και το European Journal of Marketing και έχει τιμηθεί κατά καιρούς με βραβείο καλύτερης δημοσιευμένης εργασίας.
Είχε διατελέσει σύμβουλος και εκπαιδευτής σε θέματα στρατηγικού Μάρκετινγκ και Οργάνωσης Πωλήσεων σε περισσότερες από 80 επιχειρήσεις και οργανισμούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Τέλος, διετέλεσε Πρόεδρος του Τμήματος Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκ (1997-2000), καθώς και του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (2010-2012) και μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδος (2010-2012).