Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν επιχειρήσεις που παράγουν στην Ελλάδα και έχουν διακεκριμένη επιχειρηματική παρουσία.
Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν επιχειρήσεις που παράγουν στην Ελλάδα και έχουν διακεκριμένη επιχειρηματική παρουσία.
Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων
Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν βιομηχανίες με σημαντική παραγωγική δραστηριότητα στην Ελλάδα.
Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων
Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν επιχειρήσεις του αγροτικού τομέα, συνεταιρισμοί και ομάδες παραγωγών που καλλιεργούν ή/και τυποποιούν ή/και μεταποιούν στην Ελλάδα.
Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων
Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν νεοφυείς παραγωγικές επιχειρήσεις που έχουν ιδρυθεί στην Ελλάδα τα τελευταία 5 χρόνια.
Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων
Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν παραγωγικές επιχειρήσεις που εξάγουν προϊόντα (εγχώριας) ελληνικής παραγωγής στο εξωτερικό.
Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων
Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν Μικρομεσαίες παραγωγικές επιχειρήσεις που εξάγουν προϊόντα (εγχώριας) ελληνικής παραγωγής στο εξωτερικό. Τα προϊόντα τους πρέπει να απευθύνονται είτε στην καταναλωτική αγορά (Β2C) είτε στην αγορά των επιχειρήσεων (Β2B).
Μικρομεσαία επιχείρηση ορίζεται η επιχείρηση που πραγματοποιεί ετήσιες πωλήσεις μέχρι 10.000.000 ευρώ.
Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων
Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν επώνυμα προϊόντα ελληνικής κατασκευής που δημιουργήθηκαν και αναπτύχθηκαν στην Ελλάδα και έχουν σημαντική ιστορία και εμπορική καταξίωση, και απευθύνονται στην καταναλωτική αγορά (Β2C).
Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων
Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν επώνυμα προϊόντα ελληνικής κατασκευής που δημιουργήθηκαν και αναπτύχθηκαν στην Ελλάδα και έχουν σημαντική ιστορία και εμπορική καταξίωση, και απευθύνονται στην αγορά των επιχειρήσεων (Β2B).
Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων
Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν συγκεκριμένα προϊόντα ελληνικής κατασκευής που ενσωματώνουν σημαντικές καινοτομίες και απευθύνονται στην καταναλωτική αγορά (Β2C).
Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων
Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν συγκεκριμένα προϊόντα ελληνικής κατασκευής που ενσωματώνουν σημαντικές καινοτομίες και απευθύνονται στην αγορά των επιχειρήσεων (Β2B).
Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων
Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν συγκεκριμένα προϊόντα ελληνικής κατασκευής από μικρομεσαίες επιχειρήσεις που ενσωματώνουν σημαντικές καινοτομίες και απευθύνονται είτε στην καταναλωτική αγορά (Β2C) είτε στην αγορά των επιχειρήσεων (Β2B).
Μικρομεσαία επιχείρηση ορίζεται η επιχείρηση που πραγματοποιεί ετήσιες πωλήσεις μέχρι 10.000.000 ευρώ
Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων
Υποψηφιότητες μπορούν να θέσουν επιχειρήσεις με παραγωγική δραστηριότητα στην Ελλάδα και που υιοθετούν πρακτικές Βιώσιμης Ανάπτυξης στην παραγωγικής τους διαδικασία και λειτουργία.
Κριτήρια αξιολόγησης υποψηφίων